Härligt att vara tillbaka..... men weird.

14 Augusti - 00:52  (15.onde)

Så var man tillbaka i Jersey sedan igår och det har varit MYCKET på G sedan dess.
Förberedelser inför kommande veckor och massa massa massa.
Att stiga in i mitt rum igår gav mig en klump i magen. Allt kändes så konstigt och det var inte mitt rum längre... Som att komma till ännu ett främmande hus för att dumpa av sina väskor i ett rum man ska sova i för en vecka och sen lämna. Mycket konstigt!

Fick träffa lite kära vänner senare under kvällen dock vilket gjorde det hela mycket bättre!

Det är svårt såhär i slutet, man vet inte riktigt om man ska skratta eller gråta. Men TRO mig, jag är så EXALTERAD över att få komma hem så det finns inte. Är bara ett par jobbiga steg att gå innan jag kan komma dit bara. Mycket på kort tid nu.

Min fotobok som jag ska ge till familjen hade kommit så det var jag super glad över! Jippie!
Och vad bra det blev! Dock så var den PYTTELITEN, och inte alls lika stor som jag hade förväntat mig. Men det blir suuuper! <3




Bilderna blev väääldigt små här så det syns ingenting ändå. Men smakprov iaf!
Resten kan ni se när jag kommer hem. (På datorn där den är sparad...)

Dagen tillbringades med en himlans massa saker. Vaknade upp imorse vid 9 och började rota omkring i mina lådor, kastade saker och packade saker. Så nu står en väska här på golvet fylld med saker (och väger runt 20kilo)!  Nu är det bara resten kvar ;)

Sen var det dags att pyssla och dona lite till innan New York väntade!
Skulle egentligen ha sightsat lite, men det blev inget med det.
Shopping, affärer och mysig fika blev vad det blev istället! (:

En asasketagörasnygg bikini rikare (av pengar jag fick av Nonno och Nonna) ett par jeans, 3 par sockar och ett par skor rikare blev jag det med. (Sale på H&M det gillar vi.. allt för 25dollar då ej inräknad bikini på 40 :P ). 



Goofy Hanna var i farten hela dagen! ;)

Kvällen avrundades med film hemma hos mig med en annan aupair kompis, Lisa.
Efter en väldigt känslosam film var det två känslosamma flickor som pratade om ännu mer känslosamma saker. Som min älsklings Loppan<3<3

Puss och kram.
Imorgon blir det LCC möte samt åka och bada vid några sjöar!! :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lilla Loppan mmmmm Längtar så efter dig!<3

2010-08-16 @ 10:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0