Dåligt samvete för att man längtar hem?

3 Augusti - 00:37

Ja det är lite ledsamt att det är jag den enda som längtar hem och ser fram emot att åka hem mest!
Gör jag något fel? Menas detta med att jag inte alls har tagit tillvara på detta året lika bra som alla andra?

Jag mår dåligt över att jag ska behöva längta hem så mycket..
Men för mig är det en självklarhet att man efter ett år borta från familj och vänner saknar dom!

Jag vet inte...
Jag vill inte bli ihågkommen som tjejen som pratade om sina vänner och familj HEMMA i sverige hela tiden...
Jag vill inte bli ihågkommen som den som tyckte det var jobbigt att få ihop det med pengarna...
Jag vill inte bli ihågkommen som den som alltid klagade över sin vikt.

Just nu känns det som man slösat bort dyrbar tid genom att tänka på andra saker än vad som egentligen är aktuellt...
Visst har jag gjort massor med saker.. Men jag vet inte om det är tillräckligt?

Jag är bort tappad.......

Önskade MEST av allt att jag skulle finns mig själv detta året!!
ÖKA i självkänsla och bara vara den tryggaste människan som fanns efter ett år som detta.
Ibland känns det som att man fallit nedåt istället...  :'(


Kommentarer
Postat av: Sarah

Don´t worry, be happy !!! <3

2010-08-04 @ 09:11:22
URL: http://gravidasarah.blogg.se/
Postat av: Kim

Hanna du har ju varit jätte duktig och modig hela detta året, jag själv hade aldrig "vågat" åka ner så och vara aupair i ett år helt själv. Hur kul det nu kanske hade varit så hade jag inte gjort det :( Men där har ju du gjort det och du har väl haft jätte kul (vissa dagar ialf) och fått sett och upplevt hur mycket som helst egentligen som du aldrig skulle fått uppleva här hemma i sverige. Säg inte att du fallit neråt för det tror jag verkligen inte att du har, du har ju lärt dig jätte bra engelska i både tal och skrift, det märks när du skriver nuförtiden :) så tänk inte så mycket på att du vill hitta dig själv du kommer säkert märka när du väl kommit hem att du har hittat dig själv redan och du ångrar inget när du blickar tillbaka på året i usa :) så passa på nu att gör det mesta av din sista tid i usa! :D



ps. glöm inte twinkies ;);)



kram

2010-08-04 @ 12:24:17
Postat av: Mamma

Hallå.... Lägg av med det där... Sluta genast upp att klanka ner på dig själv, detta var en alldeles för negativ blogg RYCK upp dig!!! Och sluta tänka på vad alla andra ska säga, VAD Tycker du?????<3

2010-08-04 @ 15:51:35
URL: http://www.beutyangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0