Att lamna huset...

23 augusti - 08:34

Det ar mycket kanslor som swishar forbi sahar bara 5 minuter innan man ska ge sig ivag fran huset.
Ett helt ar swischar forbi ogonen pa bara en minut.
Sitter nu har vid barnens dator, eftersom min ar nedpackad och just nu star hemma hos Paola.

Sa hejda till mitt rum for en liten stund sen, och barnens rum.
Kommer sakna detta stalle... Som jag sa lange har onskat aka ifran for att komma hem. tokigt!

Ar jatte spand infor min och Hannahs resa. Det ska bli jatte kul verkligen!!
Just nu ar basta tiden att aka ifran jersey... For det SPOregnar!!

Nagot som ar skont dock ar att JAG INTE JOBBAR IDAG!! Jag behover inte halla koll pa dagarna for fem ore och jag kan bara gora vad JAG kanner for. :)   Skont skont skont! Iden att jag ar arbetslos ar inte lika rolig dock... haha. Men men, det ska fixas med ett fingerknapp nar jag kommer hem. Ingen soffpotatis har inte!! :)

Ha nu en kanon vecka, jag lovar att uppdatera er nagon dag!! <3

Massvis med kramar! Snart ar jag hemma och tokar till Sverige igen!!! :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

<3 <3 <3

2010-08-23 @ 21:13:16
URL: http://www.beutyangels.se
Postat av: Sarah

Ha en underbar resa när du tuffar runt i CA <3 SES NÄSTA VECKA !!! :D

2010-08-24 @ 11:10:47
URL: http://gravidasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0