What a wondeful daay!

Första April Tvåtusentio - 00:00

Hejsan hoppsan alla busfrön!
Tack så jätte mycket för eran respons gällande gårdagens inlägg. Jag ska ta mig an det dom kommande dagarna och fixa lite :) Toppen !

Idag har jag haft en kanon dag!
Började med en gymklass och sedan bar det iväg att plocka upp Lizz.
OCH DÄR IMELLAN BOKADE MIN KÄRA MOR EN RESA HIT TILL MIG :D 3 MAJ <3
När vi kom hem igen blev det lunch dags, och som vanligt ville hon ha sin frosen portion of mashed potatoes and chicken. Så in i micron sen vart det färdigt !!
Efter lite dansande i köket till disney musik kom Lizzies kompis babysitter och plockade upp henne för en playdate at Amandas house. Dom har blivit riktigt tajta och leker riktigt bra ihop. Kul!! :)
Medans jag fick huset för mig själv sprang jag upp till datorn för GLADA nyheter, nämnligen det som är fetmarkerat lite längre upp i mitt inlägg! :)
Sen tog jag mig friheten till lite sol ute i det fria! Har varit uppåt 23 grader idag.... ! Whaaaat? ;)
Härligt är det iaf, fastän det varit lite kallt då det är för varmt att ha på sig jacka men kyligt utan.

När det var dags för plikt igen vid 2:40 åkte jag och hämtade upp Lizzie hos sin playdate och även dom andra barnen från skolan.
Hemma blev det snacks och latigheter... :) Plus lite wii dance !!

Nu var det dags för 11års KALAS!  Yaay.
Pappa Jerry plockade upp minstingarna och Lea väntade förväntansfullt på sina vänner som var påväg..
Iväg med 6 ungar till en nagelsalong och fixa manikyr på alla.
JAG FICK MED, tack snälla Diana! :)
Livat var det här med 6 högljudda tjejer som springer omkring och försöker hålla tålamodet uppe för att vänta på sin tur i manikyrstolen. Men det gick bra och jag och Diana har fått prata massvis idag, vilket jag har tyckt varit riktigt roligt. Vi får inte tid att prata om random things. Så det var kul att få lite tid med henne.

På det blev det sushi, och jag åt california rolls, yum! (Ingen rå fisk för mig dock...Fuskade på den fronten )
Diana åt en jätte tuff sushi rätt, serverat på en liten eka! =)
Efter maten blev det att ta hem galningarna för lite tårta och en sleepover!
GOD chokladtårta, men jag lovar att jag bara tog en liiiiten bit! .. Efter tårtan smet jag iväg till target och spenderade en timme mellan alla polika hyllor. Omöjligt att "ta en snabbis till target"!!
Blev inhandlat lite mer födelsedags presenter och lite så! :)

Och nu sitter jag här, slutet av dagen och gäspar.
Jag borde egentligen nana kudden, men ville bara skriva lite först.
Plus att jag fortfarande hör barnen på nedervåningen... ^^

Imorgon blir det ut på en jogging tur, köpa lite ingredienser för kanelbullebak och BAKA KANELBULLAR ! :)
Ska visa hur riktiga bullar smakar ;) tihi.











Ta hand om fredagen, och ha en underbar påskhelg! <3
PUSS!


Kommentarer
Postat av: Maria

Nyfiken på vad Diana sa?!!! Nedräkning påbörjad!!! See you soon<3<3<3

2010-04-02 @ 19:44:56
URL: http://www.beutyangels.se
Postat av: Sarah

Oj oj oj :D Manikyr och sushi ;) Kan ju inte bli mycket bättre! :P

2010-04-02 @ 19:45:02
URL: http://gravidasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0