Det var inte igår.

21 April - 23:27

Uj vad tiden går!
Här händer det inte mycket varav därför ni inte fått något uppdaterat!
Helgen i Albany var rolig, knasig och otroligt SNABB. Man hann inte komma dit förrän det var dags att åka hem igen.

Veckan har som vanligt gått fort och jag räknar varje dag som går! Mamma kommer hit snart snart snart!
Nu hoppas jag bara att resten går fort med. 12 dagar kvar nu!!

Måste bekänna att detta varit en riktigt slö vecka dock, massa tankar som snurrar och jag har varit allmänt hängig och seg..  Saknar mina änglar hemifrån och känner att tiden får gå snabbt nu!
Sen har jag även funderat på hur jag egentligen tycker livet som aupair är.. Om jag ska längta hem hela tiden?
Visst finns det inget bättre än att vara med familj och vänner, men man blir ju trött på det med.
Vardagslivet är inget guldkant på en tallrik! Absolut inte! Men dom där gyllene stunderna betyder så mycket!!
Som jag lovat min syster.. Nästa gång jag reser blir det för det längsta 3 månader! Allright?

Upp med hakan nu Hanna! Du har massor av roligheter och se fram emot!
VERKLIGEN!! :)
Bara att jag saknar känslan att känna sig hemma och trygg !

Fick avklarat en av mina klasser idag! Slutprov i Italienska!.. Vet inte hur det gick. Sisådär.
Besked får ni och jag den 28:onde! Men skönt att det är klart nu iaf! Yaay!


Jag vill avsluta inlägget GLATT med att säga GRATTIS till pälsk som fyller 20 år idag!!
Fick pratat lite med henne förut iaf! Puss på dig sötnoos! Jag saknar dig till TUSEN !
Och om en månad är du här, SÅ jag längtar!! Vi kommer att ha det SÅ KUL! <3<3


Buuuwstrollen! Your my HERO! <3


Peace Out! Ta hand om er, var rädda om!! <3


Kommentarer
Postat av: Maria

Puss goding!!!! Längtar!!! 11 dagar kvar....

2010-04-22 @ 22:05:44
URL: http://www.beutyangels.se
Postat av: Sarah

Jag kan ju inte ta kort på alla bebiskläder vi köpt ^^ Du kommer få se dom på Bullen sen ;) Kan ta några kort, för din skull ;) Du får dom på mailen tillsammans med mitt mailsvar, när jag skrivit klart det, hihi. Det blev Donken.. Igår igen :o Ätit det två dagar på rad nu. Fyyy mig.! Idag ska bullen få riktig hemlagad mat :)

2010-04-23 @ 11:29:07
URL: http://gravidasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0