Tacka vet ja urskogen, landet, tystnaden! ;)

3 September 22:50

Idag blir det ett snabbt kvickt inlägg bara för att ni alla ska se att jag lever.
Har haft en bra dag, men mycket information och intryck. Imorgon kommer mer!
Träffa familjen! :D Yaay! Hur kommer DETgå? ;)

New York var otroligt fint, men inget ställe som jag avgudar. Bästa av dagen var on the top of the Rocks. Bilder kommer! :)
Kul att se alla kända ställen från filminspelningar och time sqare ... (orkar inte leta upp stavning nu)

Nu blir det sömn, upp tidigt imorgon!

Förlåt för mitt korta och mindre inlevelsefulla inlägg. Men såna måste man ju ha med;)
Goooood natt<3 (GODMORGON SVERIGE)


Kommentarer
Postat av: Faster Helene

Hallå tjejen

Det spelar väll ingen roll hur långa innlägg du skriver kul att höra från dig bara. lycka till idag när du skall träffa familjen.

Vi tänker på dig här nere i ett blåsigt och regnigt Varberg.

2009-09-04 @ 06:59:26
Postat av: Anonym

Hello

Håller med föregående skrivare

Varje morgon lika intressant om en rad du har skrivet. Lycka till med Fredagen och ditt nya hem nu i ett år.

Farmor

2009-09-04 @ 07:46:35
Postat av: PIMPIM

heeeeeeeejj



spelar väl ingen roll hur mycket du skriver, bara du skriver nått :D



NY verkar tufft hehe



Kram

2009-09-04 @ 09:11:15
Postat av: Sarah

Pff.. Landet är för mesar ;) Du ska ju känna på hur det är att leva storstadsliv nu :D



yeaaay Bilder!! När får man svar på sitt mail då ;)



Om ditt inlägg stämmer i Svensk tid 04.53 kunde du fått ringa och väcka mig imorse :P Vaknade 1 minut innan bussen gick från Nol (04.47).. Jag fick hoppa på Frolle så att han fick avbrytning i sin skönhetssömn och fick köra mig i regn och rusk till Nödinge :)



Ha en bra dag! Puss puss Puss

2009-09-04 @ 15:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0