Kanns battre igen! :)

6 September - 20:51

Hej alla morgon piggare blogglasare in Sweden!! :)
Jag fick lara mig att for att klara en utmaning  like this maste man halla sig fran tankarna, far inte se langre fram an dagen som ar. Och vad den har att erbjuda!

Njut av varje sekund for det ar inte alla som ger sig ut pa sant har! Angra inte att du inte tog vara pa tiden!
Utan ta vara pa den och ta vara pa varenda del av erfarenheten!

Jag och den storsta dottern har precis kollat pa 17 again. Jatte bra film! :)
Nu ska jag ga upp pa mitt rum :) Fint rum for ovrigt :D


Ska forst och framst fixa min dator, sen prata med mamman om bilder och namn m.m.
Sa kanske ni hanger med lite battre :P

TA HAND OM ER OCH HA EN BRA DAG, FOR DET TANKER JAG HA!! :)

Kommentarer
Postat av: Faster Helene

Hallå Hanna

Och god morgon på dig, lite morgon pigg måste man ju vara. Vill ta vara på morgonen och dircka kaffe och läsa tidningen ensam innan dina kusiner skall upp till skolan.

Lycka till idag...

Kram från oss alla här hemma.

2009-09-07 @ 05:56:26
Postat av: Syster Sarah

Kloka ord syster lilla <3 Du kommer klara detta galant :D



Hoppas du får en underbar Måndag :) Sista lediga dagen ;)?



Bamsekramar från syrran!

2009-09-07 @ 08:19:05
Postat av: Sandie D

Håller med systern din, kloka ord gumman!

2009-09-07 @ 18:16:09
URL: http://dahlqviist.blogg.se/
Postat av: Lára

det där är rätt inställning hanna, se inte längre fram än dagen som är och ta det som det kommer. du missar inte mycket där hemma förutom det gamla vanliga så tänk allt du kommer att få uppleva det, troligen så kommer du att få ett underbart år :)

2009-09-07 @ 19:28:39
URL: http://laue.blogg.se/
Postat av: Älsko pälsk

Klart du ska vännen:) like i told you, den här tiden kommer inte tillbaka!! så njut!!:)

2009-09-07 @ 20:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0