Forlat Sverige..

6 September    11:06

Hej igen.
Igar hade vi en jatte mysig dag, var i en mataffar, dar allt vekligen ar stort stort och stort. Det finns inte en sak att valja bland.. haha och dar ar ju jag valdigt bra? Borde finnas en affar for sana som jag, inga valmojligheter utan bara en sak av allt!!
Efter det akte vi hem en stund och senare akte vi till en pool for allmenheten, som vi badade och solade lite :)
Efter det blev jag jatte trott och gick och la mig och vilade lite..
Blev vackt och fick ata lite mat :)
Efter det blev det lite baseball kast till lillkillen och aven ficklampe jage. :)

Sen gick vi in och at lite brownie som den aldsta tjejen bakat, super god! Dock smakade vanilj glassen weird har! :P
Sen satt vi i vardagsrummer allihop, mamman hade 2 vanner pa besok sa dom rullade runt pa golvet tillsammans med barnen och busade i mangder!

Jag gick upp till mitt rum vid 21-tiden och kollade pa en film, vilket inte slutade sa bra. Jag fick en jatte klump i magen och funderade pa vad jag ska gora har sa lange?..
Jag trivs ju med er dar hemma!! Varfor valjer jag att aka bort sa lange?
Jag vill verkligen ha allt som jag lamnade det om ett ar, men det ar i vissa fall for mkt begart. Sa nu vetr sverige att jag har min forsta riktiga hemlangtan, men jag lovar att bli battre.

Imorgon borjar allvaret, jobb mellan 12-19 imorgon.
Ska bli kul att fa ansvaret sjalv.

Sa ska jag forsoka traffa nagra andra aupairer i narheten sa jag far komma ut och ha lite kul.!


Ta hand om er <3<3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Sist nämda verkar som en bra ide´! Bara du fått komma in i arbetet och familjen, träffa några andra au-pairer så ordnar det sig! Love you! puss

2009-09-06 @ 18:46:26
URL: http://www.beutyangels.se
Postat av: Faster Helene

Hallå tjejen.

Jag håller med din mamma. Det känns längen nu men när allt kommer igång kommer det gå mycket bättre. Sköt om dig och lycka till i morgon.

Kram från oss alla här hemma i Varberg.

2009-09-06 @ 18:55:17
Postat av: Vicki

så mycke kommer nog inte ändra sig, vi räknar dagarna tills du kommer hem, tänk på hur kul du kommer få o va mycke du kommer lära dig, vi finns kvar här, inget att oroa sig för. Kramar

2009-09-06 @ 19:15:38
URL: http://vickilovelife.blogg.se/
Postat av: Farmor

Hej igen jag som msn med dig för timmar sedan. Det var så trevligt och du kändes ej så långt bort. Du satt ju bakom min skärm.

Nu ska du jobba och det blir bra och pengar du tjänar och kan köpa dig en skön vinterjacka.

Livet är inte alltid en motorväg den krokiga vägen kan var en fin upplevade väg för livet.

Natti natt

Farmor

2009-09-06 @ 21:22:58
Postat av: Anonym

Gumselumsan! Det är ingen fara, jag kan garantera dig att du kommer få en stor chock när du kommer hem och inser att ingenting faktiskt har ändrat på sig! Allt har ju nästan varit detsamma i 19 år snart, så vad oroar du dig för?

Sköt om dig hjärtat, vi hörs i ditt nästa inlägg!

Puss och kram

2009-09-06 @ 21:39:46
URL: http://dahlqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0