Ytterligare ett inlägg..

Måste skriva av mig bara, borde inte avslöja vad tiden är....!
2 Oktober, 01:24.

Synd att en bra kväll skulle sluta så dåligt..
Jag tänker aldrig i hela mitt liv köra bil i mörkret, på highway:en, i regnet, osäker på vart jag egentligen ska.
ALDRIG!
Det var nog det läskigaste jag gjort i hela mitt liv.
Att ha kontrollen över nåogt man inte alls har kontroll över är ... FY! :(
Fan rent ut sagt, förlåt mig men åh!
Lugnar er med att jag aldrig kommer utsätta mig själv eller någon annan för det igen och att vi hittade hem oskadda till slut. Med hjärtat i halsgropen ett antal gånger.
Aldrig mer bil! Iaf nästan aldrig mer bil iaf!! Det blir att stanna på småvägarna!! =/

Förlåt om jag gör er oroliga nu, men jag var bara tvungen att avreagera mig på något, och detta var det sättet jag hade. Sofia gullungen stannade kvar så vi fick pratat av oss lite! Tack för det! :)
Men uuusch! ! !

Imorgon ska jag in till New York med buss alldelses själv och möta en tjej från skolan, och måste vara tillbaka till klockan 5 då jag börjar jobba! Så jag är inte så pigg på det just nu, men det blir nog bättre imorgon!

Dagen har hur som helst varit bra, och filmen vi såg var fantastisk!! :D
FAME!
Man vill bara dansa dansa dansa och uppträda och verkligen visa vad man kan! (Först måste man ju klart lära sig, men efter det;) )


Haha vi hade även dinner på en texmex resturang och aj vad ont jag fick i magen.. Men det var gott!
Nu är jag så trött så jag inte riktigt hänger med på vad jag skriver.
See you <3




Dance is my passion? Lets find out!






Tack alla som vakar över mig <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Dansa gör det du känner för, brinner för... Puss

2009-10-03 @ 18:54:43
URL: http://www.beutyangels.se
Postat av: Sarah

Din galning! Never do that thing again! ;)



Love you sis!



Question. Säger dina childs "Slug Bug" när dom ser en gul bil?.. Som här i Sverige där vi slåss och skriker "GUL BIL".. ?



Dennis har nämligen köpt en ny gul bil ;) Då sa han att man sa så..? är det sant?



Question två: Har ni många roundabouts i USA ;)



LOVE !

2009-10-03 @ 21:27:47
Postat av: sandie D

HANNA! Det gick skitbra!!!!!!!! Hade så grymt roligt, du anar inte. Msn snart så jag kan berätta? <3!

2009-10-03 @ 23:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0