What a wonderful day!

12 Oktober - 23:09

Den här dagen har varit massa mega jätte massa mys!
Barnen var sjuka stackarna så vi har fått ta det lugnt, pyssla och måla lite, leka lite lugnt, pussla och så tittade barnen på teve medans jag fixade och donade :)
Sedan blev det även baka chokladbollar med Lea, och eftersom dom inte vet hur dom brukar smaka var ju jag tvungen att pröva ;) Och jag lovar att dom var smaskens!! =) Yuum!

Pyssel

Baaaaka

 Hon kröp ner på golvet för att få kort i en bra vinkel..? Jag protesterade ^^ 

(Förklädet fick jag första gången vi skulle baka för att jag sa att jag sölade så.. hihi sötnöt!)

 Så då hoppade hon upp på bordet istället knäppot.

 Taaaadaa! Färdigt resultat.


Sen ville Lea vara för sig själv, Gerard åkte iväg på en play date och Lizzie sov så då fick jag sätta mig lite med teorin.. Uff.. Måste ta tag i det där snart..

Sen blev det till att laga mat, kyckling taco blev resultatet idag. Men var bara jag och Lea som åt.

Efter det blev det liten data stund, och ensam mamma sööker!! <3 Och efter det GYM och SPINNING!
Usch och fy och GöstaPetter! Det var det jobbigaste jag gjort på länge, så det var mycket psyke idag för att klara av det. Men jag försökte kämpa på och hade i tankarna att jag faktiskt gör detta för första gången och att man får lov att inte klara av allt.
Svetten bara rann..... haha!

Dagen känns verkligen jätte härlig! Har haft en mega skön dag. Tråkigt bara att framför allt Lizzie är så sjuk =( 
Hon hostar som jag vet inte vad, har en liten ögoninfektion och har förmodligen feber. Stackars liiiiten!!
Får se om det blir att ligga hemma imorgon...

Hanna <3 



 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Saknar Hannas kladdkaka, och all hennes goa mat....

Du kan Kan jag så kan du. Fokusering, mental inre coach! pussar i massor Kram mam

2009-10-13 @ 07:42:17
URL: http://www.beutyangels.se
Postat av: Sarah

NEGERBOLLAR :D yum Blev lite sugen ;)

2009-10-14 @ 14:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0