Pumpkin Picking och Höst Löv!

25 Oktober - 23:46


För tillfället är Sverige bara 5 timmar framåt i tiden! Wih!


Detta vackra ser jag när jag vaknar. Har inte lagt märke till att hösten är så otroligt vacker innan!!!



Tysken Nina

Hannahs host family, mina barn var hos sin pappa så kunde inte följa med.
Hannah, Gemma, Nicki


Det var verkligen LERIGT! Phu!



Majsfält!! Corn Feild! ;)

Lek lek lek lek! :D Leeeeka!




Vi var inte här på detta stället så länge men vi hade kul och det var kul att få se!
Har vi sånt häri Sverige? :)
Vi åkte iaf vagn genom leran, fråga mig inte varför? ^^
Men det var mysigt, hade vart bättre om mina värd barn följt med bara :)
Men jag busade med Gemma istället :)

Efter detta så gick jag Hannah och Nina till ett Thai resturang ställe!
Men blä det var inte alls gott. Saknar Nr 9 hemma!!
Nudlarna var jätte tjocka och hade konstig konsistence :S
Jag lämnade massor =(

Sen blev det en promenad med Hannah runt kvartererna i mina nya stövlar :D

När jag kom hem hade jag en liten pratstund med Diana.
Ville höra så att allt verkligen är bra och fråga om det är något som hon tycker är jobbigt. Under min fria tid flänger jag runt väldigt mycket och sådär. Så vill höra vad hon tyckte.
Sen känns det så konstigt att inte få någon kritik..
Så frågade jag och hon försökte hitta något med hittade ingenting..
Sa att allt jag gör är jätte bra och tackar gud för att dom fått mig hit!
Att jag behandlar alla bra och har respekt för henne och för huset.
Sen frågade jag även angående Leas attityd och förklarade att jag alltid lärt mig av min mamma att det inte är okej att prata så. Jag ville bara vara ärlig men då tog hon lite illa upp och sa att hon inte ville att jag
skulle tycka illa om hennes dotter. Men det var verkligen inte så jag menade. Ville bara att hon skulle vara medveten om det och att hon skulle vara medveten om hur jag kände och kanske be om några råd.
Som jag förstått innan så är det bara att ignorera det, eftersom det inte är mina barn blir det inget bra av att jag försöker "läxa upp dom" och det är inte bra att jag säger att jag inte vill att hon pratar med mig på det sättet. Då blir det bara värre. 
Men fick förklarat att jag inte menade att jag inte tyckte om henne, för det gör jag verkligen!!!  =)
Hade inte kunnat önska mig någon annan värdfamilj!

Fy tuuusan vilket hus det finns här, det är så överdrivet det bara KAN bli och så mkt halloween grejer!
Ni kan inte tänka er.. Inte föreställa er! Bilderna är på Hannahs kamera så kommer mer om det!
Det var hur mycket folk som helst som kollade på detta, och det är tydligen såhär varje år. Man åker dit för att titta på allt!
Sen var det 4 personer som hade klätt ut sig till läskiga varelser och skrämde folk. Bla MIG! :(
Bilder kommer. Shuuuu!! =)


xoxo   Hanna

Kommentarer
Postat av: Farmor

Tack Hanna för vackra bilder och lite nyfiken är jag på detta med Hallowen som vi här i Sverige försöker även här göra men förstår här i Svedala är noll mot vad du i USA upplever.

Du är en underbar SNÄLL, ÄRLIG och vill alla gott TJEJ som jag är stolt Farmor till. Du är även snygg de som har ett vackert utseende brukar vara dryga och kalla men du är en mjuk tjej som vill alla gott

Det där med lilla tjejen Wott låt henne hållas och du räknar till hundra. Stackars mamma som har ett sådant barn men kanske är det så att hon önskade vara en hel familj och inte som nu! Ena veckan hos pappa och bor hos mamma.

Vi vet ju ej hur denna lilla unga växer upp i! kanske otrygg familj ½ familj syskon och mamma Hon kanske ville vara hel med en pappa i huset. Nu får hon ha dig 12 månader men vem kommer efter dig?????

Njut av tiden i USA du nu har.

Jag ser fram mot att besöka dig En lycklig barnbarn som kanske kan en dag guida mig på Manhattan.

Vill du hjälpa mig 1 dag av 10 dagar????



Nu är det måndag och jag är arbetslös inte roligt må du tro att inget ha att göra VISST det finns väl men att städa 6 timmar om dagen NEJ



Kramiz

ps har du lagt in något album med bilder i? ds

2009-10-26 @ 07:50:55
Postat av: Hanna

Ni får inte tro att hon har ett hemskt barn. Absolut inte. Alla kan vara trotsiga.

Och det roliga är att hon är så himla lik mig! Känner igen nästan allt allt allt!

2009-10-26 @ 13:36:26
URL: http://aupairinusa.bogg.se
Postat av: Lucas

Du har helt rätt i att dom överdekorerar något så in i, på Halloween och Påsk.

Jag har varit i USA två gånger, den ena gången över påsk och den andra gången veckorna innan Halloween och det är helt galet, man har aldrig sett något som kommer i närheten här i Sverige :)

2009-10-26 @ 13:59:34
Postat av: Mamma

Vill se massa foton från det kommande Hallowen=) puss puss

2009-10-26 @ 17:20:02
URL: http://www.beutyangels.se
Postat av: Sandie D

HANNA KARLSSON! JAG ÄR SÅ JÄKLA AVUNDSJUK PÅ DIG! Underbara USA, njut av din tid där. Saknar dig! Hörs vid nästa inlägg. Puss och kram

2009-10-26 @ 22:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0