Oj.. 3 idag.

4 Oktober - 19.35

Jag måste helt enkelt bara skriva detta!^^ Vissa dagar inga och vissa en hel hög, 3.e och sista inlägget för idag!^^

Jag och 3 andra aupairer tog oss en tripp till gymmet YMCA för lite workout! :)
Efter ett otroligt roligt, och svettigt Zumba pass (Dans mix, latin dans) så tog vi oss några simtag i simbassängen.
Jag slutade dock efter 15 minuter för jag fick kramp i vaden. aj aj aj!
Sen satte vi oss ner i Bastun och chillade lite! Det är härligt! Vilket perfekt gym vi har signat upp oss på!!:D


När jag kom hem hade dom sparat mat till mig, och jag brukar vara oförskämd och steka köttet lite extra men idag åt jag det. Helt jätte rött och det var läskigt! Riktigt läskigt! För man tror att det ska vara farligt och äckligt på något sätt. Men det var det absolut inte. Så mycket saftigare och till och med godare :O
Shit, jag blev helt förvånad!! :) Så nu har jag lärt mig att äta rött kött!!
Dom andra flickorna åkte och åt på en resturang, men jag ville äta hemma idag! =) Bra val!



Nu om en stund blir det tjejträff hemma hos Hannah, med lite spel och trevligheter!

Jag mår som bäst på söndagar har jag märkt? Vad an detta? ;)
Söndagar är från och med nu the shit! ;)


Jag har några skålar att (vad heter det?) utbringa?

Iaf först ett MEGA stort grattis till min bästa vän! Jag är så stolt över henne.! Hon har nämnligen gått och blivit en av göteborgs lucia kandidat!! :D Bra kämpat bruden!!   DET SKÅLAR VI FÖR! *skål*

Sen ännu ett stort grattis till min kära farfar som fyller hela 60 år imorgon (5 oktober) ! Som smiter till kanarieöarna inatt! GRATTIS GRATTIS HURRA!   *skål*

Och sist men inte minst grattis till min söta kusin som fyller 10 år på torsdag (8oktober) som också tillbringar sin födelsedag på kanarieöarna! Liten börjar bli stor. GRATTIS GRATTIS! *skål*



Kommentarer
Postat av: Mamma

Wii händer massa kul grejer!!! Härligt! Och du behöver inte vara orolig att göra misstag, om du gör det så är det en lärdom:) Puss & kram Mam Love you!

2009-10-05 @ 07:26:00
URL: http://www.beutyangels.se
Postat av: Sarah

Läskigt med rött kött ^^

2009-10-05 @ 09:04:37
Postat av: älsko

Tack för skålen:) sött av dig!! i´m gonna make you proud love<3

2009-10-05 @ 13:40:23
Postat av: sandie D

Skåla för mig med, dumbom!!! Jag har ju gått å blivit kändis.... Nästan i alla fall! :D Hahaha!

2009-10-06 @ 16:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0