Min vardag känns som din vardag..

Börjar bli van vid att vara här nu, när en av tjejerna sa härromdagen "TJEJER!!!! Tänk att vi är i United States!!!"
Så kom jag på att.. oj, jag är visst här borta i USA? ;)
Det börjar verkligen känns som vardag nu, fast på ett bra sätt. Jag var rädd att det skulle kännas som en vardag och bli tråkigt och att jag skulle börja längta hem. Men inte inte, jag trivs jätte bra i den här vardagen! :D
Visst får jag mina stunder med hemlängtan med mina underbaringar, så oroa er inte! :D
Men i vilket fall som helst så känns det riktigt riktigt skönt, jag har en riktigt bra tid och mår riktigt bra i sittuationen.
Kommer framför allt närmare och närmare barnen för varje dag som går och börjar känna att jag faktiskt inte bara vill känna dom över ett år! Nej nej nej, vägrar att släppa sådanahär underbaringar för gott efter ett års tid. Never Ever! Men tur är ju att jag inte behöver bekymra mig över det nu! :D 11 månader kvar!! =)
11 underbara månader!!

Denna helgen har absolut inte min värdfamilj blivit nedsprungen av mig.. Nej nej, det har varit hej och hej då varje dag. Vilket känns ganska jobbigt, men jag hoppas att allt är okej med det. Kanske borde prata med Diana om det!

Ja som ni vet från mitt tidigare inlägg blev det IKEA i lördag, rock rock rock!! Vi var där inne och strosade runt i 3 timmar. hihi wuups! Men så mysigt att gå runt där, det har jag alltid tyckt!
Så får man sån feeling av att man vill flytta hemifrån. Tänk att få piffa upp en EGEN lägenhet! Wih!
... Efter lite tårar så blir det fint tror jag iaf ....  ^^





Efter IKEAs 3 timmar så åkte vi över till ett stort mall, men det var för stort och för mycket folk för trötta Hanna så jag köpte ingenting och ville hellre bara åka hem. Så efter ett par affärer i förvirring så hamnade vi på H&M.
Vilket jag tycker är ganska tråkigt eftersom jag faktiskt är i Amerika nu! Då ska man köpa extra udda kläder om det ska vara något.! Men provade säkert 10 plagg iaf, men humöret gav upp på mig så jag köpte inget av det..
Sen blev det hemfärd och rester hemme hos Hannah, Tacos!
Blev även klippning av mitt hår a la Sofia och färgning av Hannahs hår a la Nina.
Vi klippte bara liite liite liite liite i mitt hår, tog i för mkt att klippa massor. Mitt långa hår!! <3
Måste dock klippa det mer, annars lär jag få klippa av en väldans bit nästa gång...

Igår har varit en SÅN slappdag, vaknade upp vid 12, satte mig en stund vid datorn, åt frukost vid 1-halv 2 och gick upp till mitt rum och kollade på IDOL! hihi vi hittade klippen på youtube! Smaart! :D
Vi = Sofia sov över är hela helgen! :)
Haha i fredags somnade vi halv 6-6 för vi kunde verkligen inte sluta prata.
Och det kändes jätte skönt verkligen, man behöver sånt ibland. Skönt att jag har någon att prata med over here! =) Sen fanns det så mycket att säga! Så vi kunde helt enkelt inte sluta!
Tack för sleep over partyt! Du är störtskön Sofia!!


Hmm.. Help me please!
Jag lyckas glömma bort allt? In i ena örat och ut i andra.
Låg och funderade på det igår och undrade varför.. Kanske jag inte lyssnar på riktigt?
Utan bara lyssnar och tänker på annat? :/
Ni alla vet när ni ska hälsa på en ny person och ni är helt fokuserade på hur ni ska säga erat namn, hur ni ska skaka deras hand och hur du ska se så trevlig ut som möjligt att du hör namnet men sen glömmer av det på 5 röda...?
Så är det nästan med allt för mig, jag lyssnar men det fastnar inte.? Som sagt kanske jag inte lyssnar helhjärtat?
Som om någon berättar något namn (framför allt namn) så har jag glömt av det efter en sekund.
Detta är riktigt störande, för jag vill ju inte verka nonchalant! :/

Veckans I-lands problem har varit alla dessa saker jag äter hela tiden, godis, små ätning och massa..
Blir så trött på mig själv, känns som att jag är hungrig hela dagarna.!
Och denna veckan har jag ändå försökt att förbättra mig, men får nästan som tvängstankar som helt protesterar och säger att jag ska äta även om en del av mig säger att jag inte ska eller borde. Heeelt knäppt!
Så denna veckan blir det till att undvika allt det och träna istället! Träna träna träna! Minst gymmet 4 ggr!
Helst 5....!! Mån, tis, Ons, Tor, Fre, Sön!
Så ni vet att jag ligger i!!



Skrivet igår kväll/natt men skrev det så att jag kunde publicera det idag så jag kunde lägga ut lite bilder :)

Puss och kram, ha en underbar kväll hemma i Sverige!! <3

H ª n n ª   ღ



Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt när livet snurrar på!! Saknar min Hanna ibland men det går bra utan också, livet bara snurrar vidare! Fullt upp hela tiden! Snart dags för skype date? Puss & Kram

2009-10-12 @ 19:11:29
URL: http://www.beutyangels.se
Postat av: Sarah

Oj långt inlägg ;) Kul att gå på IKEA tre timmar :o Hur orkar man det ;) :P

2009-10-14 @ 14:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0