Jon blund och jag..

24 Oktober - 01:40


Jon blund och jag ligger här i sängen och pratar, och vi har bestämt oss för att jag inte riktigt ska gå och lägga min än! Jag får lov att vara uppe en stund till så jag kan skriva lite till er folk där hemma.

Fredag fredag underbara FREDAG!
Som både Peter och Rickard säkert märkte så var jag happy upp till TAKET när dom fick höra ett par hundra, ja om inte tusen ord från mig..
Jag kom hem från en lunch break med Lizzie från Mcdonalds och såg från bilen att mitt SCAN paket hade kommit. Försökte skynda så fort som bara möjligt!! :D:D
Jag var så glad och försökte hålla ögonen borta från lappen på framsidan där det stod vad paketet innehöll.. Jag lyckades inte ^^ Började med att se att det stog candy sen stog det även magazines och soft animal. Ih!
Satte trötta Lizzie framför teven och sprang tillbaka till paketet och öppnade det! SÅ SPÄNNANDE! :D

Till min stora glädje hittade jag allt detta:



Massa massa kul saker! Wiihuu!
Massvis med gottigt godis, roliga tidningar och så små söta teckningar från SARA och RASMUS <3 LOVE!!
Tre filmer... Och vet ni vad? DET ÄR SVENSKT SUBTITLE PÅ DOM!! :D Och så en söt liten ekorre!:)
Hihi mamma du är söt! Statoil fan? ;)
Sån lyckoruuuuuuuus!

Nu hoppas jag att systers ket kommer denna veckan!



Idag var jag Hannah och Sofia I New York city!
Jag var först på några ärenden på morgonen, och sen blir det rusnings trafik hela vägen ner till bussen!
Bustur på 25 heeeela minuter och sen framme vid TIMES SQUARE! :D
Jag har nog aldrig shoppat så här mycket i hela mitt liv... Phuuu!
Fötterna värker, plånboken skriker och Hannas garderob är hur nöjd som helt.
Det är helt sjukt, jag har gått och laddat för den här dagen i 2 veckor snart och planerat vad jag skulle behöva köpa. För det var en hel del! ...  ...  ... Och jag fick med mig en hel del hem..
Tack så mycket för present pengarna far min, dom gick till ett make up - kit! Id.mineral makeup! =)
Sen har jag nog inte varit så taggad på att shoppa ever!
Medans jag gick där med alla alla alla mina plastpåsar så hade Hannah stackarn inte hittat ngt..
Och jag fortsatte att hitta saker.. Saker jag behöver såklart!
Som... Halloween Kostym!   *raor*  Vad jag kommer vara läcker!! =)
Men det avslöjar jag inte allt för mycket nu, det får ni se på bilder om en vecka!
Så behövde jag VARMA kläder, Diana har gått här och varit orolig över mig i några veckor nu att jag faktiskt behöver införskaffa mig ett par varma klädesplagg!
Så idag blev det lite. :)
Men när man hittar något så vill man ju alltid ha mer och idéerna på hur man kan se ut bara poppar upp i huvudet på en. Skor kan man ju ha till tusen, och det har jag inte märkt förrän NU??!
Koftor, gosiga kläder och ja mitt shopp humör har varit på topp! Så detta får inte hända för ofta! Phuu!

Säg ingenting, jag bara firade min födelsedag.. Right? :)



Jag riktigt skämdes när jag gick runt där med alla dessa påsar. Men jag måste erkänna att jag behöver allt! Ingenting var onödigt köp! =)




I am making a funny face, but do not but to much attention at that.
Clothes Clothes!! :D

Yaaas! Nu kan jag äntligen få skapa mig min egna stil!! =)
Och du kommer för en gång skulle ha det super kul utav att rota i min garderob om ett år!
Hihi!!

Visst har jag tyckt om H&M innan, men oj vad mycket fint dom har! Vilken affär!
Från en börjar så ville jag inte riktigt köpa saker där ifrån. Men jag kunde inte hjälpa det =O

Dom har så mycket snyggt så jag kan inte låta bli! Wups!




Sen har vi haft en toppen lyckad kväll hemma hos HANNAH!! Med den efterlängtade färgningen av mitt håår!! =)
Chips, flumm och bara massa allmänt super skoj!
En helium ballong historia och OJ OJ OJ! :D Suuuper!


Ha ha ha. Nu får jag verkligen hålla mig borta från affärerna. Jag har varit helt galen idag. Och hade kunnat göra det imorgon också.
Behöver ett par RubberBoots, en jacka, ett par "tennisskor"... Ja usch!
Hanna goes crazy! :/


Nicka bara och se glada ut! Aight? ;)


Nu säger Jon blund lite försiktigt att jag kanske borde ta och sova. Och kan han ha rätt?

H ª n n ª   ღ

XOXO

Kommentarer
Postat av: Farmor

Vilken dag du har gjort. Och tack för bilder du sände med det. Mycket fint som jag på bilderna ser.

Förstår att du blev glad för paket från mamma.

Du får skriva vad du önskar dig så även jag ett paket till dig kan skicka. Det du saknar i USA av godis ja jag vet ju ej så bra vad du gillar mest av godis m m.

Snopen blev jag då jag loggade in och fick några ord med dig innan du träffade John blud.

Du är för god men det vet du redan



Farmor

2009-10-25 @ 08:35:32
Postat av: älsko

Åhh vad jag är glad för din skull:) äntligen hanna!! äntligen shopping, på hög nivå dessutom:) kläderna var superfina! spec bild nr 2! den tröjan/klänningen kommer jag vilja sno från din garderob när du kommit hem igen:)i helgen har jag jobbat och jobbat!! så snart blir det shopping för mig med:) imån börjar höstlovet och ja ska leka med mina kusiner:) pössss!!

2009-10-25 @ 14:13:13
Postat av: Sarah

Ååh mitt paket har säkert blivit stoppat i Tullen :(

Ska inte skicka sådant igen. . . . . :( snyft

Mamma skickade ju flera dagar efter mig, men ändå har hennes kommit fram...



Oj, oj du kommer inte få med dig alla kläder hem så som du shoppar, tog med dig lite mycket ifrån Sverige kanske ;) haha!

2009-10-25 @ 15:34:51
Postat av: Mamma

<3=)

2009-10-25 @ 15:57:48
URL: http://www.beutyangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0