Birthday Girl!

18 oktober - 22:03

Hiphip Hurra för jag blir nitton idag!

Detta har varit en jätte bra födelsedag verkligen!!
Jag hade en lugn morgon och kl 3 kom Hannah och Sofia hit och vi chillade lite på mitt rum, kollade lite serier på datorn och satt och pratade en hel del. Trevliga tjejer det där <3


Diana kom även upp med lite chips, dipp, paprika och mini morötter till oss. (Hon är så söt, verkligen! Jag är så fruktansvärt glad att jag fått hamna i en sån här familj!!)
Kl 6 blev det middags time med pizza, pasta och sallad.



Fick även listat ut att Diana är Italiensk. Visste att hennes båda föräldrar var Italienska, men kopplade aldrig att det ledde till att Diana var hel Italiensk.. :)
Känns så skönt för vi har börjat prata mer nu, innan var det lite avvaktande men nu pratas det på som bara den!
Det räkte att visa att man brydde sig om familjen och brydde sig om hur hon mådde. Det känns jätte skönt!

Efter denna goda födelsedags mat blev det lite kareoke för att smälta maten innan tårtan!
Så blev det till att öppna presenter och äta tårta. Tårtan var verkligen super god!! =)




Jag blev så glad när jag såg tårtan, den kändes verkligen Amerikansk!!
Och så har dom varit gulliga och satt upp ljus med nummer på! 19 år!! :)











Barnen är så söööta, fick ett grattis kort där det stog:

Style? Looks? Personality? Sense of humor? Yip, yip, yip You´ve got it all!! Happy Birthday!

Dear Hanna, we love you, Hanna! Your the best Au pair EVER!!!
Love Lea, Gerard, Lizzie and Diana.


Och så fick jag min klocka jag pekat ut från Swatch. Kan inte använda den ännu dock, måste till swatch affären och göra länken mindre. Den passade inte.

Och så fick jag en T-shirt med New York Yankees.
- You live with our family now, you need to have a New york Yankees T-shirt!! . Diana

Utav Hannah fick jag en ram med ett foto på oss alla tokstållar Hannah, Sofia, jag och Nina! Crazy pic :)
Och så fick jag en ljushållare och ett ljus =)

Och utav Sofia fick jag en egendesignad träningsbok! :)
Gulligt av dig!! DEN kommer bli till användning, och jag måste skriva på engelska :O^^
Sånt där eget pyssel betyder så mycket!

Och så fick jag en helium puppy baloon av fielutt och Hannah med! :)






Jag är jätte glad över den här dagen! Verkligen! Och tack alla för alla grattulationer! :D
På facebook, här på bloggen, på bilddagboken, på telefon!

En Amerikans födelsedag som jag inte kommer glömma!! :D:D



Kommentarer
Postat av: Mamma

Wiiii vad härligt att höra att du fick en sån härlig födelsedag! Puss

2009-10-19 @ 07:17:36
URL: http://www.beutyangels.se
Postat av: älsko

åhhh vilken fin dag du verkar haft:):) blev avundsjuk för den där heliumballongen;) jag saknar dig!!!!!

2009-10-19 @ 12:55:43
Postat av: Sarah

WOW vilken tårta!! Verkligen Amerikanskt av dom ^^



Roligt att höra att du hade det bra <3

2009-10-20 @ 09:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0