And the fall his here...

3 Oktober - 12:03

Det börjar bli kallt här nu! Brrr... 13 grader.  eller ska jag säga 59 farenheit?

Söta söta söta ungar! Är det inte underbart och få ligga bredvid ett barn som är påväg att somna och stryka henne/honom i pannan för att hon/han ska somna! Jo!
Lyckan bara rusar igenom kroppen! Så jag förstår alla mammor och pappor som säger att barnen är som sötast när dom sover! Först nu förstår jag det uttrycket! :)
Fick somna både Lizzie och Gerard i förr går, och det gick jätte bra! Gullungar!

Wih, har hittat ett pysselskåp, så jag har pärlat en pärlplatta till Lea där dte står LEA på!  Hon blev jätte glad!
Pyssla!!! =)

Jag ska ju plugga 75 timmar här med något och ska välja att studera Amerika, som avslutas med att få åka till Niagra fallen över en helg! Hur fräckt är inte detta? ?
Sen måste jag plugga lite till, för det är inte tillräckligt. Vad tror ni om att ta en guitarr kurs?? :D Fräääsigt! Har alltid velat kunna spela guitarr!

Nu blir det barnpassning fram till klockan 17, jag och Gerard får lite kvalitets tid mellan 15 och 17! :) Det ser jag fram emot!

Framåt kvällskvisten blir det middag med några tjejer här ifrån och senare blir det bio! Fame. Yay!
haha ska beställa den största colan och popcornen så ni får se hur stort det verkligen är!!! :D

Sköt om er!



Kommentarer
Postat av: Sarah

I <3 NY ;)

2009-10-03 @ 21:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0