Var helgen över igen?

29 November - 22:01

Det är så kul, jag skriver alltid exakta tiden här.. men det är ju absolut inte den tiden som mitt inlägg publiceras.
Eftersom det oftast aldrig tar mindre än 30 min att fixa till ett inlägg!!
Ville bara påpeka detta ;)

WHAT A WEEKEND!!
Vilken helg full med fullt ös medvetslös! :P
Nej inte riktigt så kanske, men som ALLTID så har helgen varit full smackad!
Känns bara som att helgen har varat for ever..
I fredags blev det ett misslyckat försök till att shoppa loss på Amerikas störta "SALE" dag..
Ett försök med två alldeles för trötta och illamående från vissa håll så blev det bara en promenad bland alla folk som avslutade på Dunkin Donuts, där det köptes bagel och hem till Anna igen. 
Ingen pigg på att dela hela historien här...

Utvilade framåt eftermiddagen så tar jag och Anna tag i kragarna och åker till Clifton för att kolla på bio "new moon" blev det och den var verkligen jätte bra! Väldigt mycket känslor dock som ledde till lite små jobbigheter, men men det är sånt man får ta. Och det hade väl ändå inte varit annorlunda hemma antar jag ?
Alltid ska det vara något som tynger en.. Just nu är det människorna där hemma (L)
Men man får se till det ljusa och bita ihop!!
Det blev iaf middag på Appelbee´s! Hamburgare och Fries ;)

Det var jobbigt att skriva för det har varit sådär massa olika saker och ingenting sammahängande.. Men försök att hänga med på vad jag menar..

På Lördagen vaknar jag upp och har en timmes jobb innan jag är fri till att göra något annat. Så efter en timmes lek och bus så ger jag mig av tillsammans med Anna MOT IKEA och Paramus mall.
På Mallet hittar jag och Anna en jacka som båda blir kära i och den fick glatt följa med mig hem! =) wih.
Kom dock på nu att jag borde köpt en storlek större! .. Får se om det går att byta trots rean..
Efter några timmar där, fortfarande letandes efter skor så åker vi griningt iväg till IKEA, hungrigt, grinigt. Ni vet hur kul det är att handskas med Hanna då!! .. uf!

Väl på IKEA så skyndar vi ganska fort igenom allt och känner bara att vi nog måste åka dit väldigt snart igen...
Jag blev iaf lycklig när jag hittade SKUMTOMTISAR!!! :D:D:D
Köpte dock bara en påse eftersom jag ska ha ett 20 dagars uppehåll med allt sånt där nu.
Så jag mölade ännu lyckligare både skumtomtar och choklad i bilen påväg hem till Sofia!

Efter en rundvandring och lite tillagning av Tacos så satt vi ner och hade det jätte mysigt!
Träffade även en ny tjej, svensk tjej vid namn Jennifer. Och det var jätte trevligt! =)





Kändes dock väldigt Svenskt och normalt så det var jobbigt att vakna upp idag. Men men..
Sånna dagar får man väl ha ibland för att kunna uppskatta allt andra stunder.!


Idag har jag haft en jätte mysig dag med Lizzie och Lea!! :)
Eftersom Diana och Gerard hade en football match att kolla på.
Denna dag får ni endast i bilder! :)
Bilder säger mer än ord!!

Lunch at McDonalds. Chicken Chicken and Chicken!

Så fick cyklarna följa med till parken! Dit vårt nästa mål var.

Man hittar verkligen Ekorrar överallt! Och jag blir lika glad varje gång!
Alla andra tittar dock förvånat på mig och undrar vad det är för big deal?

Så blev det lekparken nästa...

Och upp upp IVÄG på gungorna!!



Där det knäpptes en hel del kort!


Så blev det ett besök utanför hundparken! =)




Hannah Montana Dans och sång!! ;) Snyggt med Hanna i blont? ;)

Så blev det lite skönhets salong. NAGLAR.

Samt Styling! :)

Jätte lyckad dag och en utmattad Lizzie när Diana kom hem igen!
Well done Hanna!





Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt att läsa om allt positivt, även om det känns jobbigt ibland!! Men goa bilder och ett underbart väder Kram Mamma Älskar dig<3

2009-11-30 @ 14:14:37
URL: http://www.beutyangels.se
Postat av: sandie D

WELL DONE, HANNA! <3

2009-12-01 @ 16:13:59
Postat av: älsko

Jag blir oxå alltid glad av att se små ekorrar:) dom är ju hur söta som helst! jag skulle nog vilja vara enh ekorre i mitt nästa liv:P anyway så saknar jag dig mitt i allt luciande! men du får ju ändå följa med i vår blogg så du missar inte alltför mkt, bara dom där spontana samtalen med mig!:p;) LOVE YOU<3

2009-12-01 @ 20:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0