Everything is gonna to be allright..

8 November - 23:00

Men just nu är dom inte det, jag fick nyss besked om att Hannah ska lämna mig :(
Hon trivs inte i sin familj och ska flytta till en annan. Hon sätts i re-match om några dagar och har sen 2 veckor på sig att hitta en ny familj..
Får verkligen hoppas att hon har lika tur som Sofia och inte behöver flytta så långt och får en ny kanon familj!
Tråkigt när det inte går som man tänkt sig alltid. Men man tar väl lärdom av det här också som allt annat.
Det är bara så tråkigt att båda mina närmsta au pair kompisar ska lämna mig ..
Jag har andra kompisar klart, men det är ändå riktigt tråkigt... Och vem ska jag nu gymma med?
Ingen av dom andra tjejerna har gymkort... Inte på samma ställe iaf..
Jag vet att det går att tänka positivt till allt och att jag då kommer kunna träffa nytt härligt folk som jag kommer kunna gymma med. Men det är inte alltid så lätt att vända alla tankar så fort även om man hade velat.

just nu så skiter sig det mesta!
Jag är lyckligt lottad som har en sån underbar familj här som jag har! Dom tar hand om mig bra och jag hade absolut inte velat lämna dom nu.
Även om man har hemlängtan, och inte känner för något annat än att bara åka hem så hade jag aldrig åkt hem och satt min "nya familj" i den sitsen. Dom är för bra för det!
Men livet har sina upp och ned gångar även på andra sidan jorden, det betyder inte att allt ska vara perfekt även fast man är iväg på något väldigt spännande och lärorikt..

Ibland så har man gladare stunder än andra, detta är ingen glad stund..

Men det är bara att ta nya tag..


Kommentarer
Postat av: Farmor

En en måndag och själv är jag ej på topp för jag har tappat en plomb och ska ringa tandläkaren.

MEN

Något gott har jag i alla fall för vi har köpt en ny LCD tv och den får vi upphäng på väggen där datorn nu står på fredag Det ser jag fram mot.

Förstår dig stumpan att de vänner du har skaffat dig och så reser de kanske en bit bort DET är alltid svårt att ta farväl JO jag vet.

Kanske ska du ej ta allt ont de kanske kommer att bo i huset intill din dörr. Vänta och se innan du deppar!



Ha en bra vecka

Farmo

2009-11-09 @ 08:25:38
Postat av: sandie D

Gumman lilla! Förstår dig, det gör jag faktiskt. Men imorgon blir en bättre dag, det lovar jag dig. Det är alltid som mörkast innan det ljusnar, tänk på det. Jag har massor att berätta för dig, så om du vill veta så hör av dig på mejl eller facebook så ska du få veta massa nytt som händer för mig... :D Puss och kram, tänker på dig.

2009-11-09 @ 15:01:26
Postat av: Pappa

Tack för samtalet igår. Det var det ända vi pratade om när Iza vaknade.Ha det nu så bra så hörs vi.



Kram Pappa



2009-11-09 @ 16:02:07
Postat av: Mamma

DEt löser sig alltid det vet du väl vid det här laget! Puss styrkekram från mamsen<3

2009-11-09 @ 20:11:19
URL: http://www.beutyangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0