Underbar vecka!

8 december - 19:44


Viiiiiiiiilken tvärvändning!! Nu är jag på hugget igen! Wuuhu!
Denna veckan har börjat så bra den bara kunnat!
Duktiga och myyysiga barn! :)

Kom för en stund sedan upp på rummet från en jage lek, dudge ball, från källaren.
Är det inte underbart att höra småbarns skratt??
Ska försöka få det på film så man kan få mysa av skratten någon gång när man behöver det.!

Nu ska jag vara duktig flicka och ta mig ner till källaren för att träna lite!!
Blir joggning och gång! Jippiiee!
... Orkar inte ta mig till gymmet idag, så får använda gymmet vi har hemma!! ...


Sööötisar!!






Hanna Maria Magdalena ♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

<3 Härligt att se!!!!

2009-12-09 @ 10:21:23
URL: http://www.beutyangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0