Skärpning!

3 December - 22:10

man har länge funderat på vad man egentligen upptäckt under 3 månader tid... Förutom att allt är nytt, så vad för se-värdigheter har man pysslat med?
Absolut INGENTING! Iaf inte på egen hand..
Det har blivit några olika shopping ställen och NY för shopping!
Men det är väl inte JAG heller?

Visst, när man har pengar som jag alltid har nu för tiden och när man behöver grejer då jag alltid klagat på att:
JAG HAR INGENTING ATT TA PÅ MIG! så blir det en del saker på listan...
Så visst är jag här för att få shoppa loss, inte ofta man har 1300 kr i VECKAN att leka för...

Men nu är det fanemeeej dags att hitta på något som är värt att se, som man kommer komma ihåg livet ut!
Längtar till söndag då jag och Anna ska bege oss på sigtsing i New York.
Och det ryktas om fint väder då hoppas jag på . . . CENTRAL PARK!

Imorgon blir det tjej-kväll hemma hos mig. Med Tacos? haha nej faktiskt inte.
Imorgon blir det annat på matsedeln =)






Hannah I miss you..... (L)


Snart blir det Albuny och HANNAH också ! wiih!
Schema lägga veckorna så att något händer här flickor!






Hanna

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken härlig bild! Go girl!! <3<3<3

2009-12-04 @ 10:43:01
URL: http://www.beutyangels.se
Postat av: SysterSarah

Älskar den bilden ;) Du ser GRYMT packad ut, höhö! ;)



Love you <3

2009-12-04 @ 20:43:37
Postat av: Mamma

Vilken tur att hon inte får dricka då... hihi puss<3<3<3

2009-12-05 @ 07:33:20
URL: http://www.beutyangels.se
Postat av: Rebecka Westlund

Sicken underbar bild på dig!

2009-12-14 @ 09:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0