Och Hanna kunde inte varit mer lycklig...

29 December - 22:38

Idag på min morgon/Sveriges kväll så fick jag glada nyheter från syster och Rickard!! :)
Massa mysia bilder på lille bullen som rullar runt i min systers mage.
Allt såg jätte bra ut! *iih*
Jag är en stolt, leende, blivande moster som följer med glatt i allt som händer där borta på andra sidan jorden!!

♥♥♥


Min dag blev inte sämre utav att jag hittade ett grönt paket till mig på utsidan huset idag när jag nyfiket kikade, som jag snart har gjort i en vecka! ;)
Jag hoppade av glädje och slet upp dörrarna för att komma åt mitt lilla paket! *Sweeeden*
Sen när jag öppnade den så kunde jag inte blivit mer lycklig! Tack familjen tykon ! Ja, ni syster och Rickard är medräknade där !! ^^

Skivorna är mycket välbehövda mamma! Tack så jätte mycket, och så Aleoveran! Wiih!!! =)
Sarah, boken kunde inte gjort mig mer lycklig! Skrattade igenom den!! Och ska nu läsa den varje gång jag saknar dig! GULLUNGE!
Allt var perfekt!  *JACKPOT!!!*

Ni känner mig....    ;) Det känns så tryggt! ♥





En lycklig Hanna fick en riktigt bra dag.
Bio med värdfamiljen, Alvin and the Chipmunks 2! Den var bra, och värd och se!
Men jag tycker att 1:an är bättre!
Dagen idag har varit kanon, inte gjort så mycket ;) höhö!
Dagarna flyyyyger förbiiii!

Jag har även hunnit med lite exercise in the basement today!
Nu är jag pågäng på riktigt! Har satt upp ett mål och ska verkligen gå in för det!!
*Hejja mig*




HÖRNI... Jag ska åka skidor till helgen! :D Sjukt va? ..
Ska till Pennsylvani och åka skidor och fira nyår mellan tors-sönd!
Vilken grej!! =)
Vi åker med några kompisar och ska ha asasketagöraroligt!!!


Hoppas lyckan sprider sig från all energi jag har!!
Bamse KRAM! ♥




Kommentarer
Postat av: SysterSarah

Lyckliga dig <3 Roligt att höra!



Heja Dig Lova att du inte väger dig fram tills jag kommer ;) Får vi se hur mycket du gått ner jämfört med hur mycket jag gått upp, hehe ;)



Ha de så skoj i Pennsylvania.



Puss ifrån syrran

ps. Bullen hälsar "Hej till moster"

2009-12-30 @ 13:41:13
Postat av: Mamma

<3 Härligt att läsa din blogg idag!!! Älskar dig puss puss<3

2009-12-30 @ 18:03:05
URL: http://www.beutyangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0