IKEA mums..

11 December - 23:01

Dagen har bara swischat förbi och jag har nydligen kommit hem från IKEAs julbord!
Nu ligger jag här i sängen och är allmänt seeg! *Phuu!*

Julbordet var mysigt, vi blev 9 svenska tjejer med mig inräknad som satte oss ner med välbekanta plock av julbord.
Nu ska man ju inte överdriva och fantisera bort, utan bara tänka vad IKEA har att erbjuda och sen gå efter det.
Det var gott var det! Åt massa julskinka eftersom det är den enda julskinkan som jag får i år.. Men men, det är bara ett år, jag kommer väl förmodligen äta mig trött på det dom närmsta 50 åren ;)

Det var mysigt i vilket fall som helst, även om julmusiken saknades!
(Och julmusten!)




Hanna Maria Magdlena (L)

Kommentarer
Postat av: SysterSarah

Mysigt <3

2009-12-12 @ 21:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0