Härliga övergångsställ tant!

30 November - 21:50

Sitter och lyssnar på lugna favoriter och har levande ljus tända! Myspys!
Ska snart sätta mig ner med en bok och läsa också.
Kan inte bli bättre! Det var ett tag sen man fick en sån stund för sig själv.
Och det behövs! Alla dom där gångerna ute på mitt kära rum med hög musik och tända ljus.
Nu är det bara rökelser och mammas skivor som saknas sen är allt som det SKA!

Vi har en liten söt tant som alltid hjälper oss över gatan påväg till Gerards skola.
Hon är alltid så gulligt och överöser mig med snälla ord och komplimanger.
Idag sa hon att jag var så ståtlig och ser så stadig ut, och att jag är så snäll och att min mamma borde vara stolt över mig!
När jag stannade och pratade lite med mig pratade vi lite hemlisar och sen sa jag att jag alltid blir så glad att få komma hit till övergångstället och få prata lite med henne. Då sa hon "I love you to" och pussade mig på kinden.
SÅ SÖT! ;)

Hon gör en verkligen glad och bryr sig om en, även om hon knappt vet vem jag är. Underbara människa.
Efter ytterligare några ordbyten så måste jag kila med min sovande Lizzie i barnvagnen.
När vi säger hej då så säger hon igen " Bye bye, I love you Hanna, you´r a good girl!!"

Man blir alltid så glad att få prata med henne, och jag känner att hon finns där och hade kunnat hjälpa mig med vad som helst. Hon hade brytt sig på riktigt.   







Hanna      ♣

Kommentarer
Postat av: Anna

Nemen, gud vilken söt liten tant! Henne har du glömt berätta om tidigare :) Och föresten behöver du inte känna skuld över jackan, det var inte menat som en pik. Jag tyckte bara att det var en kul fakta, jag lovar!!

2009-12-01 @ 04:34:33
URL: http://americananna.blogg.se/
Postat av: Mamma

Du får gå till henne oftare hör jag<3

Hemma är vi lite dåliga... men men det ska väl gå över! Kram Love you!

2009-12-01 @ 10:51:36
URL: http://www.beutyangels.se
Postat av: sandie D

jag kan verkligen se henne framför mig. hon är en sån tant som bara finns i filmer, typ... värdesätt henne så som hon värdesätter dig. och hälsa henne från din släkt och dina vänner ifrån sverige att vi är glada att hon gör dig glad! :)

2009-12-01 @ 16:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0