Fel person att fråga kanske...

28 December - 22:22

*önskar mig något*



Haha oj det var väl inte set smartaste jag gjort...
Min "värdpappa" undrade vad jag skulle göra på Nyår och jag sa att det skulle bli ett party med några kompisar.
När han då frågade vad det var för några folk som hade festen så sa jag att det var några killar som två andra aupair kompisar träffat på sin kurs här..
Då fick jag bara respons på att killar är farliga..
Då kom vi in på hans barn och att träffa killar, vilken ålder dom får ha pojkvän och om det är väldigt strikt med dotdotdot efter giftemål..
Han var väl inte riktigt bekväm i att prata om det då jag frågade vilken ålder Lea måste vara innan hon får hem en kille, och sådär ^^ ha ha!

Han sprang ut genom dörren av rädsla. ^^
Stackarn..
Jag var ju bara nyfiken!

Svaret var dock att här så ser dom vuxna gärna inte att sina barn träffar killar Seriöst förrän dom går i Collage.
Det vill säga efter 18..
Men att dom gärna får ha pojkvän/flickvän i highschool men inte gå för långt.
Det där med dotdotdot innan giftemål väldigt olika från person till person, men oftast inte många som följer dom reglerna..
Fick inte riktigt korekta svar, eftersom det kändes som att han kanske inte var rätt person att prata om det med ^^  Han sa mer att man inte är lika öppna att prata om det här och sådär.




Fjärde dagen här i USA... Nu är det redan månad 4?



Hanna Maria Magdalena ♣

Kommentarer
Postat av: Mamma

Haha kan se minen framför mig!<3

2009-12-29 @ 10:11:11
URL: http://www.beutyangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0