En helg full med julmys!

16 November - 22:24


Här har det pågått julmys en heel helg!
I lördags passade jag minstingarna för Diana och Lea var på en broadway show. Wicked!
Så jag passade på att baka pepparkakor med dom små gullungarna, och vad bra det gick!
Vi hade jätte kul och resultatet blev kanoners!!






Sparade även lite deg så att söta Lea kunde få baka när hon kom hem!



Det blev även Luciafirande iår, tog nämnligen med mig min värdfamilj och Anna och åkte till Ridgewood och kikade på ett lussetåg samt åt gott lussefika!! =)
Sofia, en aupair som bodde här innan, bytte familj dit och hamnade bland massa svenskar, så det var det årliga Luciafirandet som Sofia och en hel drös andra tjejer som jobbar som aupairer medverkade i.
Konstigt nog var majoriteten blonda? Det ger ju inte en rättvis syn på det svenska samhället? Eller är det så att det är majoritet blonda i Sverige??
Jag får höra från min värdmamma under kvällens gång om hon fått den enda brunetten som finns i Sverige....
(Lite med glimten i ögat dock... )










Fattar dock inte att det är JULAFTON nästa vecka?
Plus att jag pratade med en vän från San Diego som jag VILL VILL VILL och SKA hälsa på..
Men alla månader verkar vara uppbokade fram till JUNI? What?
Tiden kommer att gå skrämmande fort snart...
Men jag är riktigt lycklig över att jag börjar känna mig mer och mer trygg och bekväm här igen efter mitt lilla utbrott med att längta hem. Man börjar bygga ett liv här liksom..
Får hoppas att jag vill åka hem när den 13:e månaden är över!! ^^ hihi !

Nu ska jag slumra sött för att orka upp och springa på löpbandet imorgon! wuu!



Hanna Maria Magdalena ♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Gott att höra! Kul att du tar ut familjen på tokigheter! puss! <3<3<3

2009-12-17 @ 15:22:57
URL: http://www.beutyangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0