Back to New Jersey..

20 December - 23:14


Då ligger man här i sängen och påbörjar ett blogginlägg åter en gång.
Helgen har varit toppen, trots att den har sprungit iväg.. Men tiden går väl som snabbast när man har roligt?
Inte sant?
I fredags när jag anlände till Albany så blev det en tripp till Cheese Cake Factory! *yum*
Älskar stället!! Dock var aptiten inte den störta och matvalet för kryddstarkts.. Men men..
Att få sitta ner och tjöta med Hannah var GREAT! :D
Hon hade även tagit med sig en kompis, Tanja, som var jätte trevligt! =) Trevligt avslut på en trevlig dag!!
Resan dit gick toppen och jobb-tiden gick snabbare än någonsiiin! :D

Sen så sviker jag inte mitt nya smeknamn tjötarn.! Vilket vill säga att det blev massviss med snack innan vi lyckades somna. :P Men det är alltid trevligt, inte sant?

Lördagen spenderade vi........ tro det eller ej....... 9 timmar shopping! :O
Hur klockan lyckades rinna iväg så fort har jag ingen aning om...? Men jo, vi kom ifrån "the mall" klockan 23:15.
Och ja det är helt sjukt.. Öppet till midnatt! Vanliga affärer... ?
Dagen avslutades med några julisklappisar till värdfamiljen plus ETT PAR SKOR TILL MIG (ÄNTLIGEN) och ett par jeans som jag är kan röra mig i.. ^^
Massa rea, det gillar vi!
Innan vi begav oss hemmåt tog vi oss även en glass på Friendlys, vilket var en flopp!
Inte alls sådär toppen god då jag inte år glass utan drack glass.. :( ^^

Kvällen blev också i följd av samma kväll massvis med tjöööt! =)




Några härliga citat från helgen:

"Wiih, can we go to the car now? I want to drive in my Mini Cooper!!"  Tanja

"You can come to if you want" Hannah

"oooh, it´s so cheap (sheep) in that store!" Hanna (kan inte uttala cheap, säger sheep)







Provrum flumm! haha!! :D

Ge mig !! =)        Ensast 86 dollar... och SÅLD! (dessvärre inte)

MINI COOPER MED STORBRITTANIENS FLAGGA PÅ! Vill ha vill haa!!


Kan man göra annat 10 på kvällen än att vara dumflumm??






Och New Jersey välkomnade mig med snöyra! wih!
Hoppas att det stannar till jul!!






Julmys! Finns en hel del hus med fin fint pynt på!
Så mysigt så!
Ska pallra mig till ett hus med väldens störta julkrans i dagarna dock!
DEN är inte att leka med. Stört är bäst, huh? :)

Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej du i vitt vinterland. Här i Varberg har endast några snöflingor kommit igår kväll. Har tänkt på

dig när jag visste du var på resa men inte hur långt bort du var. USA har ju fått massa med snö och förseningar Du klarade dig.

Ser fram mot den bigest julkransen att få ett kort på den. ÄR USA mer juligt med smyckade granar som det sägs ????

Ha det gott i julveckan

Farmor

2009-12-21 @ 10:27:07
Postat av: Soldat Rivera

Tja Hanna, har ju inte kommenterat någon blogginlägg innan så tänkte att de kan väl vara dags för de :)

Verkar rätt sinnes att "the mall" stänger vid midnatt, är amerikanerna shoppingkåta?

Lägg upp mer bilder, vill se hur de ser ut därborta innan jag skickar iväg Yasmine till dig ;)

2009-12-21 @ 21:52:32
Postat av: Mamma

Underbara dagar!! Puss snart dags för en skypedate med lilla mamma?! Love you!<3

2009-12-22 @ 10:02:47
URL: http://www.beutyangels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0