Au pair dag så det visslar om det!

2 December - 00:06

Ja verkligen, idag kan jag känna mig som en stolt aupair som tar energin till att leka med sitt värdbarn!
Jag och Lizzie lekte i 3-4 timmar i STRÄCK idag, utan tv paus, snacks paus och ja...
Vi lekte shop, hundar, ballerina klass, simlektion, prinsessa och kung, dans, mamma och barn, och skola!
Ja säg något hon inte ville göra idag ;)
Men visst är det härligt när barnen får sätta fantasin i full rulle!!

På förmiddagen hann vi även med biblioteket och lite lek i hennes ÄLSKADE basement !!





Hon använder en ögon patch för att öva upp sitt "lasy eye".


När jag sedan blev friiiii från lekandet åkte jag hem till Anna!
Och vi bakade lussebullar!! Smååååå lussebullar!! :D
Mys pys! 
Du är allt bra du Anna! =)






Små, söta och goda! Fick dock ingen julstämming förrens russina skulle puttas i ;)
Men det var mysigt!

Mycket snack och lite verkstad? :D




Tack för en toppen dag allesammans!! =)




Love Haaanna

Kommentarer
Postat av: Anna

Din sista kommentar är så sann. 4 timmar är inte normalt för lussebak :p Men vad gör väll det när man har så trevligt!

2009-12-03 @ 06:55:50
URL: http://americananna.blogg.se/
Postat av: Mamma

Härlig dag, ändå hade du svårt att somna=)!!! Det kommer många fler sådana dagar, snart närmar sig julen, men men vilken dag firar man på i USA??? Puss Love you!<3<3<3

2009-12-03 @ 09:53:57
URL: http://www.beutyangels.se
Postat av: SysterSarah

Mys <3

2009-12-03 @ 15:52:03
Postat av: Vicki

men de va juh ingen saffran :O

2009-12-03 @ 17:29:56
URL: http://vickilovelife.blogg.se/
Postat av: älsko

sikka små söta lussekatter det blev:) me like!

2009-12-04 @ 15:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0