And here I am!

Hej Sverige! <3

Jag sitter nu på skolan och allt har gåttjätte jätte bra!
Flyget gick toppen och allt har gått jättebra!

Läste alla brev på första flygetmellan Göteborg och Frankfurt. Lovar att svara på era brev en och en på mail eller något liknande<3 Men det blir nog om ngn vecka!
Tack för alla underbara budskap:D Jag blev verkligen rörd!

Vi har blivit tillsagda att prata engelska men det är svårt att prata engelska med alla svenskar?Så vi pratar svenska iaf :S aj aj aj!
Till "kvällsmat" fick vi en varsin pizza slize... haha tur att man inte var hungrig! (plus att jag har godis i väskan! hihi)  Imorgon börjar dagen 08:15 och det ska bli spännande, men mest av allt vill jag bara iväg till familjen. Det är ju därför jag är här!! Men tiden kommer att gå fort.

Mest av allt just nu vill jag bara ta en dusch och gå och slappa för ett tag, har varit en lång dag.!
Och känns konstigt att det är natt och mörkt hemma i Sverige nu? Här är det ju ljust och klockan är bara halv7!

Skriver mer imorgon, har tillgång till internet 24h om dygnet, och med min egna dator blir det kanon, då kan jag slänga ihop ett inlägg om dagen iaf.


Bamse kram från den just nu omtalade Hanna! ;)<3

Kommentarer
Postat av: Faster Helene

Hallå tjejen.

Kul att höra tt allt gått bra. Lycka till med allt nu och jag kommer att följa dina månader över datorn. Många kramar från Faster Helene

2009-09-01 @ 08:25:32
Postat av: Vicki

vi längtar att få höra om ditt år o dina upplevelser kramar

2009-09-01 @ 08:26:11
URL: http://vickilovelife.blogg.se/
Postat av: Syster Sarah

Du lever!!! :) Hur gick det på planet till NewYork? Måste kännts knasigt att åka alla dom timmarna??



Råkade bli ett par sms till dig igår, kommer dom fram? Jag får leveransrapporter.



Hoppas du sover gott där borta :) Här är klockan 8,33, hos dig är den bara 2,33 ;)



Älskar dig! PUSS o KRAM syster!



2009-09-01 @ 08:33:58
Postat av: Farmor

Tack my heart att jag fick dessa rader nu är jag GLAD att ha läst dina rader.

Lycka till och njut nu av allt du kommer att uppleva

Tänker på dig ska du veta. Och räknar 6 timmar bakåt i tiden och tänker VAD gör du nu?

Nu sover du väl gott kanske ligger ni flera i ett rum Tänkte även igår VAR du ute runt kvarteret och kollade in alla dessa höga HUS?



Kramiz från Farmor

2009-09-01 @ 08:49:11
Postat av: Sandra Dahlqvist

Vad skönt att allting har gått bra, är glad att jag fick se dig en sista gång innan du åkte. Håller alla tummar i världen för dig! Ska följa din blogg och ditt stora äventyr. Sköt om dig gumman! Kram Sandie

2009-09-01 @ 10:58:53
Postat av: Jennie

Hej Hannaa!! Gud vad skoj att du har kommit fram och allt har gått bra! När kommer du få träffa familjen då??



Ha det toppen!! Kramar Jennie

2009-09-01 @ 16:08:32
URL: http://jennieberntsson.blogg.se/
Postat av: carolin T

hej, härligt att höra att resan gått bra:) lycka till...jag kommer att följa dig för att höra om dina härliga och spännande äventyr du kommer att ha:)kram

2009-09-01 @ 20:21:47
Postat av: alexandra

härligt att du har fått en bra start hanna, kommer självklart följa ditt äventyr:) ha det super! kram

2009-09-01 @ 21:29:10
Postat av: Yasmine

hi love! vad skönt att allt gått bra:) mste medge att det är först nu jag har insett att du verkligen är borta!! ska följa dig och ditt äventyr:) puss älsko<3

2009-09-02 @ 11:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0