Släkt.. vänner.. främlingar..

Kommer nog ta ett tag innan jag bestämmer mig för vilken stilmall jag vill ha, hoppas det inte stör er allt för mycket :)

Mitt au-pairande står ganska still just nu, jag väntar på ytterliggare ett mail där det står: You got a match!
Jag fick ett mail i fredags, en förslag om en familj från Boston, 3 småttingar :)
Fast familjen tyckte inte matchningen passaede bra in på dom så dom tackade nej.
Nu väntar jag bara på nästa! :D Så spännande, får ont i magen varje gång jag öppnar inkorgen!

Puss på er tills vi hörs nästa gång! :)

Kommentarer
Postat av: Lucas

Hur fungerar det, har du skickat in en CV eller något liknande?

Gillar det nya temat på bloggen!

/Lucas

2009-04-16 @ 08:06:15
Postat av: Anonym

Det fungerar som så att man får hem MASSA papper man ska fylla i. :) Ansöknings formulär.

Sen läser dom den och väljer efter det om man blir antagen eller inte.

Lite olika steg, som häslo kontroller, referenser, barnpassnings erfarenheter, massa frågor om mina önskemål när det gäller familj och massa sånt! :)

Jobbigt att skriva får jag lova, men det gick bra :)

tillslut :P

2009-04-16 @ 17:33:17
Postat av: Lucas

Aha, okok då förstår jag :)

Vad har du för önskemål när det gäller familj då? :D

2009-04-17 @ 08:56:09
Postat av: Hanna

Vet inte riktigt, hade varit kul att komma till något finare ställe med fint hus och pool!

Själva familjen är viktigast och den ska vara rolig och omtänksam! :)

En familj där det händer mycket saker! :)

2009-04-17 @ 22:43:54
Postat av: Lucas

Det är nog nästan standard i USA, jag var i två veckor och hälsade på några vi kände i USA, Georiga, Atlanta.

Dom hade dock ej pool, men många av grannarna hade det + att varje "kvarter" hade en gemensam pool som alla fick använda, och så var det överallt.

2009-04-20 @ 08:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0